Поштовани ђаци и родитељи,
Након два месеца реализације наставе на даљину, у понедељак, 11. маја 2020. године, почеће са радом продужени боравак за ученике од 1. до 4. разреда.
Како би се смањио ризик од заразе, Mинистарство просвете, науке и технолошког развоја прописало је неопходне процедуре.
Наша школа је предузела све неопходне мере и спремно дочекујемо повратак наших најмлађих ученика у школске клупе.
Настава ће се одржавати у нашој малој згради у 5 учионица.
Молимо родитеље да се упознају са правилима понашања рада продуженог боравка у новонасталој ситуацији.
Директор школе
Обрад Дракулић
Поштовани родитељи, у складу са Инструкцијама Министарства просвете, науке и технолошког развоја Број: 601-00-9/4/2020-01 од 5.5.2020.г. а у вези са поступањем основних школа поводом отварања објеката за пројем ученика у целодневни боравак током трајања епидемије COVID-19 достављамо
УПУТСТВО ЗА РОДИТЕЉЕ
Током трајања епидемије COVID-19
Родитељи могу децу доводити у продужени боравак радним даном у периоду од 7.30 – 8.00 часова а по њих могу доћи до 16.30 часова.
Родитељи, сваког дана, када дођу по дете, треба да обавесте задуженог наставника да ли ће ученик доћи у школу и наредног дана.
Уколико дете не долази у школу следећег дана, родитељи су у обавези да о томе обавесте директора школе у периоду од 19.00 – 20.00 часова на број телефона 061/66-28-468 (послати смс поруку).
Свакодневно, пре доласка у школу, родитељ има обавезу да детету и себи измери температуру и да у случају повишене температуре, не доводи дете у школу и о томе обавести директора школе.
Родитељ је у обавези да када доводи дете у школски објекат обавезно носи маску, тако да маска прекрива уста и нос и дете предаје дежурној особи на улазу у школу.
Родитељи не смеју да улазе у школу, како при довођењу, тако и у прихвату деце на крају дана (дежурно лице у школи биће задужено за прихват деце и њихово позивање када родитељи дођу по дете).
Родитељи треба да обезбеде посебну флашицу са водом, која ће бити само за потребе током боравка у школи.
Сугерише се родитељима да деца доручкују пре доласка у школу, да деци припреме и спакују ужину и/или суви оброк, у складу са потребама и навикама деце.
Родитељи при довођењу деце или одласку из школе задржавају међусобну удаљеност од 2 метра.
Управа школе
ЦЕЛОДНЕВНИ БОРАВАК (11.5. - 15.5.2020.)
ПРВИ РАЗРЕД
ВРЕМЕ |
ПЛАН АКТИВНОСТИ |
7.30-8.00 |
Пријем ученика у дежурну учионицу |
8.00-9.40 |
ТВ настава |
9.40-10.00 |
Разговор о емисијама, шта су научили, шта су приметили |
10.00-11.00 |
Израда домаћих задатака |
11.00-13.00 |
Слободно време у школском дворишту |
13.00-14.00 |
Слободно време – цртање, сликање |
14.00-15.00 |
Слободно време у школском дворишту |
15.00-16.30 |
Гледање цртаних филмова, читање |
НАПОМЕНА:
Пожељно је да ученици, према препорукама, доручкују код куће.
Време за ручак (који деца доносе) ће се организовати према потребама деце.
ЦЕЛОДНЕВНИ БОРАВАК (11.5. - 15.5.2020.)
ДРУГИ РАЗРЕД
ВРЕМЕ |
ПЛАН АКТИВНОСТИ |
7.30-8.00 |
Пријем ученика у дежурну учионицу |
8.00-9.40 |
ТВ настава |
9.40-10.00 |
Разговор о емисијама, шта су научили, шта су приметили |
10.00-11.00 |
Израда домаћих задатака |
11.00-13.00 |
Слободно време у школском дворишту |
13.00-14.00 |
Слободно време – цртање, сликање |
14.00-15.00 |
Слободно време у школском дворишту |
15.00-16.30 |
Гледање цртаних филмова, читање |
НАПОМЕНА:
Пожељно је да ученици, према препорукама, доручкују код куће.
Време за ручак (који деца доносе) ће се организовати према потребама деце.
ЦЕЛОДНЕВНИ БОРАВАК (11.5.2020. – 15.5.2020.)
ТРЕЋИ РАЗРЕД
ВРЕМЕ |
ПЛАН АКТИВНОСТИ |
7.30-8.00 |
Пријем ученика у дежурну учионицу |
8.00-9.45 |
Слободно време у школском дворишту |
9.45-11.25 |
ТВ настава |
11.30-12.30 |
Разговор о емисијама, шта су научили, шта су приметили |
12.30-13.30 |
Израда домаћих задатака |
13.30-14.30 |
Слободно време – цртање, сликање |
14.30-15.30 |
Слободно време у школском дворишту |
15.30-16.30 |
Гледање цртаних филмова, читање |
НАПОМЕНА:
Пожељно је да ученици, према препорукама, доручкују код куће.
Време за ручак (који деца доносе) ће се организовати према потребама деце.
......................................................